incarca

Pachete de servicii DJ/MC/echipamente de sonorizare si lumini


S
  • DJ
  • Laptop
  • Consola DJ
  • Pupitru
  • Sonorizare
  • Microfon Wireless
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
M
  • DJ
  • Laptop
  • Consola DJ
  • Pupitru
  • Sonorizare
  • Microfon Wireless
  • Schela lumini
  • Lumini interactive
  • -
  • -
  • -
L
  • DJ
  • Laptop
  • Consola DJ
  • Pupitru
  • Sonorizare
  • Microfon Wireless
  • Schela lumini
  • Lumini interactive
  • Masina Fum usor
  • Masina Fum greu
  • Gheata Carbonica
XL
  • DJ
  • Laptop
  • Consola DJ
  • Pupitru
  • Sonorizare
  • Microfon Wireless
  • Stalpi/Coloane lumini
  • Lumini interactive
  • Masina Fum Usor
  • Masina Fum Greu
  • Gheata Carbonica

Detalii pachete DJ

Oferta de pret standard pentru servicii de DJ, sonorizare, efecte se refera la orice tip de eveniment care nu depaseste 120 de persoane, fie ca e nunta, botez, petrecere privata, majorat, banchet sau orice alta petrecere si include serviciile si echipamentele din pachetele prezentate in oferta.

Consideram ca pretul pentru servicii DJ nu are de ce sa fie altul pentru tipuri diferite de evenimente, iar asta pentru ca efortul depus de DJ este la fel de mare atat la nunta cat si la botez, onomastica sau orice alt eveniment la care participa. Diferenta de pret apare cand iei in calcul cat de multe echipamente si accesorii ai nevoie la eveniment, iar aceasta, la fel ca si serviciile de DJ, nu este conditionata de tipul evenimentului, ci doar de conditiile locatiei, marimea evenimentului sau dorinta organizatorilor evenimentului. Ca urmare pentru evenimentele care depasesc 120 de persoane se va suplimenta sistemul de sonorizarea contracost. Pentru mai multe detalii te rugam sa ne contactezi.

In ceea ce priveste transportul, doar pentru evenimentele care au loc in Bucuresti acesta este gratuit. Aceasta nu inseamna ca nu putem sa ne deplasam in toata Romania, chiar si in strainatate, dar la alt pret care se negociaza si se stabileste impreuna.

In cazul in care esti intresat doar de efecte la eveniment poti sa accesezi paginile Lumini arhitecturale, Gheata Carbonica, Masina Baloane si Schela Lumini unde gasesti mai multe detalii si preturi.

Ne place sa credem ca suntem flexibili cand e vorba de ce ceea ce oferim, asa ca in situatia in care consideri ca la petrecerea ta ai nevoie de ceva diferit de ceea ce iti propunem in oferta noastra standard, te rugam sa ne contactezi pentru a crea impreuna un pachet personalizat care sa contina exact ce iti doresti tu.

Pentru ce servicii platesti?

Nu surprinde pe nimeni ca un DJ profesionist va cere mai mult pentru prestatia lui decat un DJ amator care este interesat sa castige doar niste bani de buzunar. Esti dispus sa risti succesul evenimentului pentru economisirea unor bani? Ia in calcul toate detaliile legate de serviciile oferite ca DJ, precum costul pachetului, perioada de timp alocata prestatiei si modul de organizare inaintea inceperii acesteia, echipamentele folosite, conditiile de plata, costurile suplimentare pentru transport (daca este cazul), playlist. De asemenea trebuie sa nu uiti ce impact are prestatia unui DJ fata de restul serviciilor folosite in timpul evenimentului. In cazul in care mancarea nu a avut nimic spectaculos, decoratiunile au fost cele obisnuite, dar daca distractia a fost sustinuta toata noaptea, sa fii sigur(a) ca invitatii isi vor aminti evenimentul respectiv ca un succes.

Ce oferim?

Disc Jockey (DJ)/Master of Ceremonies (MC) - in functie de eveniment, tinuta este tricou personalizat sau smart casual.

Sistem de sonorizare de inalta tehnologie impreuna cu microfon wireless.

Sistem de lumini pentru crearea unei atmosfere deosebite.

Efecte suplimentare, precum fum greu, fum usor, lumini arhitecturale, videoproiector, balonase de sapun, baloane cu heliu.

Transportul, instalarea si dezinstalarea tuturor echipamentelor pentru DJ, lumini, sonorizare si efecte speciale.

Back-up pentru echipamentul de sunet pentru o garantie suplimentara la eveniment.

Sosire cu 3 ore inainte la eveniment pentru instalarea si verificarea echipamentelor.

DJ/MC, lumini, sonorizare pe toata perioada evenimentului, fara limita de timp.

Colaborarea directa cu organizatorii evenimentului.

Discutii personale cu cei implicati in eveniment pentru personalizarea momentului.

Acces nelimitat la email si telefon pentru pregatirea evenimentului.

Recomandam companii partenere pentru alte servicii in cadrul evenimentului.

MOD DE ORGANIZARE

DJ-ul TopDJEvents ajunge cu 3 ore inainte in locatia in care are loc evenimentul. Instaleaza si verifica echipamentele, este imbracat smart casual si va da viata ringului de dans.

DJ-ul mixeaza muzica, interactioneaza cu invitatii si ii indeamna sa petreaca cat e noaptea de lunga. Preia solicitari pentru muzica si poate face anunturi in cadrul evenimentului.

Cerintele speciale, efectele luminoase, muzica preferata de tine, un microfon pentru discursuri sau anunturi, toate vin la pachet in functie de bugetul tau.

DJ-ul de la evenimentul tau poate sa fie si MC daca doresti aceasta.